четвъртък, септември 23, 2021

КЪМ КОПЧЕТО ПАЛТО

Да, симпатизант съм на “Демократична България” (ДБ), но не съм нито член на организацията, нито тресящ се от нерви неин фанатичен интернет привърженик, затова мога спокойно да кажа това, което мисля, без да се опасявам, че там или някъде другаде ще ме притиснат за неспазване на правилната партийна линия.

Как например ви прозвуча предложението на Христо Иванов за общи листи на ДБ с “Продължаваме промяната”?

На мене, както вече го написах и на едно друго място, ми прозвуча като във вица за онзи, който намерил едно копче, отишъл при шивача и му казал: “Майсторе, заший ми към това копче едно палто...”

Майсторът, разбира се, едва ли се е съгласил, защото иначе и до ден днешен щеше да му се носи световната свава на най-големия глупак.

Защо обаче някой си мисли, че подобна врътка в политиката е нормална, а не глупава, не мога да си обясня.

Същото се отнася, разбира се, и за “Изправи се...” - и те се опитаха да пришият своето партийно копче към палтото на “Продължаваме промяната”, но също не им се усмихна щастието.

Разликата им от ДБ е само тази, че копчето на “Изправи се...” е много по-малко.

И много по-фатално малко за влизане в следващия парламент...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Анонимни потребители не могат да коментират. Простащини от всякакъв род ги режа като зрели круши! На коментари отговарям рядко поради липса на време за влизане във виртуален разговор, а не от неучтивост. Благодаря за разбирането.