вторник, април 21, 2009

Вярващи с тоги на Велик инквизитор

"Оригне се Тартюф:
- Ах, Бог да ви помага!"
Молиер


Когато казвам, че в България гъмжи от лицемерни набожници, Тартюфовци от висока класа, които се тупат в гърдите, че са вярващи християни, но всъщност са такива, колкото аз съм трамвай, не съм си го изсмукал от пръстите.

Ето ви пресен пример от вчера.

В коментарите към публикация в един блог един анонимник (естествено, иска ли питане!) написа в 14:42 часа следното откровение:

"Аз съм вярващ... аз се доверявам и уповавам на Библията."

В 23:33 часа същият "вярващ" и "уповаващ се на Библията" ощастливи публиката така:

"Ще ми се да можех да го срещна драгоманския мангал Костов по улицата. Ей така, вървя си по Графа или Цар Освободител, и го виждам насреща и то, без да има придружители, бодигардове и т.н. Ще го ритам с удоволствие от центъра до Драгалевци и обратно."

А? Какво стана с вярващия християнин, къде отиде Библията с нейното "Обичай ближния си като себе си"? И дали не е прав Лео Таксил, като казва, че няма християнин, когото - ако го пляснат по едната буза, ще си обърне другата?

На този индивид му наметнете тогата на Велик инквизитор и веднага по площадите ще пламнат клади, на които ще горят живи хора. В името на вярата, кръста и Библията.

Смиреният и кротък Исус ли? Не го търсете в случая. Него подобни "вярващи" изобщо не го бръснат за нищо!


Снимка: http://operata.net/


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Анонимни потребители не могат да коментират. Простащини от всякакъв род ги режа като зрели круши! На коментари отговарям рядко поради липса на време за влизане във виртуален разговор, а не от неучтивост. Благодаря за разбирането.