сряда, май 18, 2011

Стара песен

Върнах се много уморен от родителска среща.

Изпих една бира, от което, както казва Джек Лондон, в главата ми започнаха да се обаждат тихи звънчета и кой знае защо си спомних една стара песен.

Ето тази (мой превод отдолу само на първия и последния куплет, че ми е много дълъг текстът за точно такава ситуация със звънчета):




ТОЗИ, КОГОТО ОБИЧАМ


Този, когото обичам е безделник,

който пее от вечер до сутрин,

човек на изкуството и егоист,

който държи живота ми в ръцете си…

------------------------------

Този, когото обичам, е негодник,

който няма пукната пара

и се мотае със своите рефрени и китарата на шия...

Но той ме обича и аз го обичам,

а останалото… Плюя на останалото!


-------------------------------

Ако имате време, надникнете непременно тук: http://tv.dsb.bg/


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Анонимни потребители не могат да коментират. Простащини от всякакъв род ги режа като зрели круши! На коментари отговарям рядко поради липса на време за влизане във виртуален разговор, а не от неучтивост. Благодаря за разбирането.