петък, октомври 31, 2014

Мислете му

Да, мислете му вие, гербери и бивши сини, включили се днес на тиквена вълна, които досега ругахте на поразия Реформаторския блок, ако Блокът наистина – не дай, Боже – направи правителство ГЕРБ (подкрепено от ПФ).

Какви ще ги говорите тогава?

Но като имам предвид, че обожаваната от вас Тиква сутрин говори едно, на обяд друго, а вечерта трето, мога да бъда сигурен, че май няма да ви е много трудно – просто ще вървите по стъпките на Вожда.

Аз от своя страна съм спокоен за себе си – и преди казвах, и сега казвам: в правителство с тикви и доносници на ДС не трябва да се влиза, защото от такова сдружение нищо свястно няма да се получи.

Ако все пак правителството се скалъпи, не съм се венчал за Реформаторския блок – щом не е оправдал гласа ми, на следващите избори просто няма да го получи.

Ваксиниран съм от партиен фанатизъм.

А на вас, впрочем, честит ви партиен празник – Хелоуин (Тиквинден)…



Няма коментари:

Публикуване на коментар

Анонимни потребители не могат да коментират. Простащини от всякакъв род ги режа като зрели круши! На коментари отговарям рядко поради липса на време за влизане във виртуален разговор, а не от неучтивост. Благодаря за разбирането.