сряда, април 17, 2013

Разберете се предварително

Ей, герберите, а стига вече!

Не ме блъскайте така в мантинелата, не ме хвърляйте в оркестъра и не ме бутайте от прозореца на четвъртия етаж.

Разноглед ме направихте, да знаете.

Първо Тиквата вика, че пенсионерите изяли фискалния резерв.

И аз намразих баба Николина, съседката.

Как да не я намразя, като излиза, че заради нея вместо кюфтета набивам зрял боб и вместо с Джони се наливам с парцуца царкирово производство.

Само че изведнъж – опааа, Цецо друго казва: не пенсионерите, а емигрантите изяли резерва.

И какво стана – оказа се, че трябва да размрàзя баба Николина от долния етаж и да намразя моя приятел Николай, който живее и работи в Щатите.

То за намразването ще го намразя, ама току виж утре Фидоска и/или Цецка измислили нещо друго.

И хайде пак размрàзвай един и намразвай друг!

Да бяхте седнали предварително и да се разберете какво да говорите, а?

Хем на вас ще ви е спокойно след това на душата, хем на мене…

Гледат в една посока, ама всеки говори от себе си

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Анонимни потребители не могат да коментират. Простащини от всякакъв род ги режа като зрели круши! На коментари отговарям рядко поради липса на време за влизане във виртуален разговор, а не от неучтивост. Благодаря за разбирането.