събота, март 20, 2010

Писмо

Получих по електронната поща писмо.

Псувателно, както казва един герой на Вазов.

Разходил се някой си из блога ми, не му харесал и решил да ми пише и да ме наругае.

Все едно някъде съм декларирал, че пиша блог, за да се харесвам някому.

Няма такова нещо. И няма да има.

А ако на някого не му харесва, да ходи и да чете на друго място. В интернета има за всекиго по нещо.

И да не си губи времето да ми пише. Няма да се хвана на въдицата да си губя времето да му отговарям, макар че - стига да реша - мога да го навра словесно на кучето в... знаете къде. Аз съм обаче на принципа на Пушкин:


„Хвалу и клевету приемли равнодушно

И не оспоривай глупца”.


(„Хвалба и клевета приемай равнодушно

и със глупака не спори”)


Цял живот съм бил така, няма сега заради Сульо и Пульо да си променям навиците я!..


P.S. Ето го за десерт и самото писмо. Подателят Красимир Колев, подписал се като Българин, не ми е познат. Каруцарско-патриотарският стил на написаното от него обаче ми е до болка известен. Забавно-трогателен е този Колев-Българин в комбинирането на заучени от форумите фрази и няма как да не допадне на всеки, който надникне тук. Оставям пунктуационните и правописните грешки без корекция.


Неуважаеми Другарю Учител (по Български език),


Който не допуска, че може да има Българин овладял 6000 думи от всичките приблизително 60000 думи в Българския език (според Тълковния речник)... Не бих си позволил да Ви пиша на личната Ви електронна поща, ако Вие в настоящето си превъплащение на демократ бяхте разрешили коментари към дълбокомислените си, велемъдри, проникновени, политкоректни, нищо-неказващи, безпомощно-злъчни, злобно-комплексарски словоблудства в отчайващо безхаберното си подобие на блог... В който впрочем е трудно да се наброят повече от 250 използвани думи (на това място в скобите се съдържа текст, в който се отправят обидни думи към мои приятели, поради което с чиста съвест му тегля сатъра - бел. П.Н.)

Маската Ви на демократ щеше да е по-достоверна, ако не бяхте наблегнали толкова на алкохолизираната стихоплетстваща руска сволочь, въпреки че неприкритата Ви омраза (неприязън, непоносимост, отвращение и пр.) към "..всичко Българско и родно..." издава непогрешимо непоправимите комбайнеро-интелЕгентски поражения нанесени от РабФака на невинната Ви пейзано-комуно-интернационална душевност... Дано римо-мангалите, към които сте толкова привързан, не разбият/разрушат/унищожат лицемерната Ви клиентелистка кариерка...


С Неуважение,

Българин

(по рождение и убеждение...)


P.P.S. Утре ще публикувам друго писмо, което завършва: "С уважение".


Още един послепис от 22.03.: Авторът на писмото си позволи - пак по мейла, разбира се, такива типове никога не излизат лице в лице - да ме заплаши с адвокати, че съм публикувал в интернет "литературното" му произведение (писмото значи, да паднеш от смях - "литературно"; може би е искал да каже "некултурно"), което попадало под закрилата на авторските права. Точно това чакам, да го видя този анонимник кой е и откъде е, за да му трясна аз едно дело за обида, та да види звезди по бял ден!


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Анонимни потребители не могат да коментират. Простащини от всякакъв род ги режа като зрели круши! На коментари отговарям рядко поради липса на време за влизане във виртуален разговор, а не от неучтивост. Благодаря за разбирането.