четвъртък, май 28, 2015

И аз имам свои хора в министерството

Ето една публикация във Фейсбук профила ми, направена, както се вижда на 26 май в 6.20 часа.


Както виждате, и аз имам свои хора в министерството, които са ми издали предварително какви въпроси ще се паднат на изпита по история и география за 7-ми клас на 26-ти.

Защото в училищата файлът с въпросите дойде по интернет едва в 9.30 часа и беше после разархивиран с подадена пак по интернет в 10.00 часа парола.

Така че мога да тръбя под път и над път – от министерството издават какво ще се падне на изпитите на свои хора, а те – на учениците!

Издадоха ми и на мене, като на свой човек!

Разбира се, това няма да има нищо общо с действителността.

Защото става въпрос за най-обикновен фейсбук трик.

Просто в 6.20 на 26 май съм направил следната публикация:


Забелязахте ли катинарчето на снимката – това означава, че никой няма достъп до тази публикация, виждам я само аз.

Много след това, когато вече въпросите са всеизвестни и даже изпитът е минал, редактирам публикацията, като дописвам известните вече въпроси.


След това отключвам катинарчето, иначе казано – правя публикацията видима за всички (виж първата снимка) и…

…бия камбаната: я вижте сега тук!

Бих могъл за по-интересно да си променя и фейсбук името на „Христофор Колумб“, нали изпитът е по география.

Както онзи „Пейо Яворов“, който бил публикувал предварително (глупости на търкалета!) какво ще се падне от Пейо Яворов.

Впрочем, има още един начин.

Правя цялата публикация на 26-ти след обяд, след което променям дата ѝ – може например на 24 май сутринта, тогава ще ви уверявам, че точно на светлия празник мой човек от министерството ми е издал какво ще се падне на изпита на 26-ти.


Светът е широк и мошеници дебнат отвсякъде.

А балъците вярват ли вярват...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Анонимни потребители не могат да коментират. Простащини от всякакъв род ги режа като зрели круши! На коментари отговарям рядко поради липса на време за влизане във виртуален разговор, а не от неучтивост. Благодаря за разбирането.