събота, октомври 30, 2010

Бел ами

Разделих се със стария си лаптоп, който достойно ми служи цели десет години.

Нe го затворих в гардероба, не го продадох за четиристотин лева (предлагаха ми), а го занесах в училище.

С мисълта, че все някой колега ще го използва да си напише нещо или да си потърси някаква информация в Мрежата.

Така и стана, не стои бездействен и ще служи вярно и предано на училището поне още десет години.

А аз вече си имам нов добър приятел.


Тръгнах към София за HP, ама така се завъртяха нещата, че се върнах пак с Toshiba Satellite.

Явно пожизнено ще съм свързан все с тази марка.

Ето го новия ми приятел и под Линукс.



Няма коментари:

Публикуване на коментар

Анонимни потребители не могат да коментират. Простащини от всякакъв род ги режа като зрели круши! На коментари отговарям рядко поради липса на време за влизане във виртуален разговор, а не от неучтивост. Благодаря за разбирането.