петък, октомври 01, 2010

Още един фотоментаж

Не мислех, че ще продължа темата за фотоментажите, но съм принуден.

По електронната поща получих следната снимка.


И текст: „Попаднах на тази снимка във Фейсбук и бях шокирана… след което пуснах търсачката с ключова дума „просветно министерство“ и попаднах на вашия блог. Сметнах, че може да бъде интерес за вас и да провокира следващия ви пост…“

Снимката наистина предизвика интереса ми.

Но и аз пуснах търсачката.

Защото съм от стара коза яре.

И проверих три онлайн книжарници.

Резултатът беше следният.



Блокирах веднага адреса на подателката.

Може би става въпрос за злонамереност.

А може би наистина е видяла и дръпнала фотоментажа от Мрежата.

Но това не смекчава „вината“.

Електронната ми поща не е пространство, където всеки може да ръси неща, които са го „шокирали“, но не си е направил труда да провери истина ли са, или не са…


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Анонимни потребители не могат да коментират. Простащини от всякакъв род ги режа като зрели круши! На коментари отговарям рядко поради липса на време за влизане във виртуален разговор, а не от неучтивост. Благодаря за разбирането.