петък, декември 27, 2013

Мегафонът

При вчерашната кратка препирня с полицията пред Народното събрание мегафонът ми пострада.

Не бях приготвен за препирнята и се озовах на втората редица с очилата в едната ръка, апарата в другата и силно съсредоточено внимание в блъсканицата да не ми се изхлузят обувките, защото при всеки възможен случай (а времето беше топло) нося обувки без връзки.

За мегафона, който висеше на рамото ми, изобщо забравих.

Когато нещата се поуспокоиха, видях, че съм останал само с презрамката, мегафонът го нямаше.

Бях го отписал, защото си помислих, че е паднал на земята и са го стъпкали, но се оказа, че след като се е скъсал от презрамката, се е озовал случайно в ръцете на едно момче, което ми го даде, живо и здраво да е, ще го помня цял живот.

Оказа се обаче, че при включване се получава доста неприятен и силен брум – случаен удар върху бутоните ги беше видимо изкривил.

Затова днес го разглобих.


Порових се в него.


И вече е в пълна изправност – като нов, готов за нови площадни подвизи и препирни с полицията.

- ОСТАВКА, бре!..


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Анонимни потребители не могат да коментират. Простащини от всякакъв род ги режа като зрели круши! На коментари отговарям рядко поради липса на време за влизане във виртуален разговор, а не от неучтивост. Благодаря за разбирането.