събота, юни 27, 2015

За Прайда съвсем лично

Днес е денят на поредния София прайд, гей парад, марш на содомитите, демонстрация на педерасите (правописната грешка не е моя!), както щете го наричайте, все ми е тая.

За мене е по-важно, че независимо от названията (в края на краищата това е лингвистика, а аз като лингвист от лингвистични еквилибристики не се стряскам!), ще бъда там.

Защо ще бъда там, вече съм обяснявал през годините, няма да обяснявам за пореден път (ето една статия в тази тоналност, споделям напълно написаното в нея, четете, ако искате - "Защо ще ходя на София прайд?").

Само че тази година прибавих още една причина, която не пропускам и няма да пропусна и тук да споделя.

Миналото лято, след Прайда, червено-кафявите гюбрета, криещи физиономиите си зад сайта Anonymous, написаха една статия, в която ми посветиха три абзаца, където, първо, ме изкараха изпечен педерас (правописната грешка не е моя!), второ, се възмутиха силно, че на такъв долен човек му е позволено да учи деца в българско училище.

Много ми стана обидно, вярвайте ми…

Само три абзаца, само!

За Негово превъзходителство английския посланик имаше повече, а анонимосите уж се пишат патриоти.

Затова тази година искрено се надявам с присъствието си на София прайд да заслужа цяла статия.

Че да ми се зарадва душата и да си карам лятната ваканция като хората, а не спаружен от недостатъчно внимание.

А иначе, на всеки, който се съмнява в сексуалната ми ориентация, винаги съм казвал, казвам и ще казвам да ми доведе я кака си, я леля си, пък после те да му разправят как стоят нещата по повдигнатия въпрос…

БЕЛЕЖКА: Снимката е моя от миналата година (Павел Николов).

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Анонимни потребители не могат да коментират. Простащини от всякакъв род ги режа като зрели круши! На коментари отговарям рядко поради липса на време за влизане във виртуален разговор, а не от неучтивост. Благодаря за разбирането.