четвъртък, април 19, 2012

Списък

По принцип не съм любител на споровете.

Понякога обаче и аз му отпускам края.

Заради спор(т)а повече, не заради истината.

Истината и неистината не са в повечето случаи даже и двуликия Янус, да ме прощават любителите на tertium non datur.

Но по някои въпроси категорично се заричам никога вече да не споря.

Те са:

1. Има ли, или няма Бог (и да го има, и да го няма, все ми е тая).

2. Линукс ли е по-добър или Уиндос (работя и с двете операционни системи – и двете си имат кусури и предимства; а MAC OS, горката, никой не я бръсне за слива – с редки изключения).

3. Да избием, или да не избием бездомните кучета (ако ми се случи личен проблем, ще действам, без да се допитвам до Бриджит Бардо – иначе само се джавкаме като истински кучета без никакъв реален краен резултат).

4. За или против Иван Костов (един рече по интернет, че при Костов останали само боклуците; ами бройте ме и мене за боклук и да не си губим времето в празно дърдорене).

Нахвърлих само първите четири набързо хрумнали ми неща.

Ако се замисля по-сериозно обаче – а мразя да мисля! - списъкът едва ли ще е толкова кратък…