петък, юни 24, 2011

Анонимките не са от вчера

Долната снимка публикува във Фейсбук Олег Панфилов със забележка: „Писмо в съветски вестник“.


Вестникът не е кой да е, а някогашният партиен болшевишки флагман „Правда“.

Текстът е следният:


Искам да се върна у дома


Уважаема редакция на „Правда“! Помогнете ми, спасете ми от неминуемата гибел, от черния американски живот. Искам да се върна у дома, където съм се родила, където съм израсла, учила съм и съм получила образование. Обичам своя град Киев, своята Родина. Искам, искам, искам да се върна у дома!

Аз съм на 18 години. Моите родители, заминавайки за САЩ, ме принудиха насила да отида с тях. Живеейки в Америка, видях толкова ужасни неща, страх, разбрах какво означава безработица. И ето че сега плача ден и нощ. Мразя родителите си за това, че ме доведоха тук.

…Няма по-добър живот от този в Съветския съюз. Всичко бих направила – само да се върна в родината.


А.Д.

Сан Франциско, САЩ


Не зная кой какво ще рече, но на мене тази анонимка от съветско време много ми напомня за анонимките по интернет форумите днес: и по стил, и по лексика, и по липса на въображение, и по тъпизъм.

А че е пълна измишльотина - за това изобщо и дума не може да става...


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Анонимни потребители не могат да коментират. Простащини от всякакъв род ги режа като зрели круши! На коментари отговарям рядко поради липса на време за влизане във виртуален разговор, а не от неучтивост. Благодаря за разбирането.