неделя, август 01, 2010

Стоп за три седмици

Интернетът на село ми се скапа.

Май няма изгледи да се оправи.

Така че до 25-ти август по всяка вероятност ще съм извън Мрежата.

Но ще си нахвърлям разни мисли (или - ако по ви се нрави - празни мисли, по Джером), които после ще представя.

Ей така, по дати:


29.07.


Намериха у нас мощи на св. Йоан Предтеча!

Нали Божо обеща на всяка нова църква мощи, сега всички ще се претрепят да наричат всеки намерен кокал на името на някой светец.


P.S. Участвал съм в доста археологически разкопки и ми е известен навикът на археолозите да обявяват това, което са разкопали, най-малко за световно значимо.


30.07.


Симеон Дянков изнесъл класифицирана информация.

А ще се води дело срещу „неизвестен извършител“.

Ако Симеон Дянков е „неизвестен“, най-малко мене ме няма на тази планета.

Привет от Магелановия облак!


Нямало как изборите за президент да минат без Доган, казва един от телевизора.

А, има!

Ако всички, които по време на избори „ходят за гъби“, отидат да гласуват, Доган ще бере гъби.


Айде, прибраха „Джем“!

Да бяха с това започнали ченгетата в Кърджали, защо трябваше да вършеят като торнадо из един частен дом, а после ЦЦ да обяснява, че това което е, не е.


30.07.


Хомеопатията е наука, осведомява ме една хомеоПАТКА по радиото.

Чудя се дали да не обявя и куродървицата (простете ми грубия израз, но фактът си е факт!) за наука!


31.07.


Комуниги се ръгали в ребрата на Бузлуджа кой колко картонени шапки и знаменца да вземе.

Нищо чудно.

На тези нали им набиваха в канчетата, че парите ще престанат да съществуват и всеки ще си взема от магазините каквото си поиска и колкото си поиска.

Решили са, значи, че поне на Бузлуджа „светлото бъдеще“ е дошло.

Граби, народе!


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Анонимни потребители не могат да коментират. Простащини от всякакъв род ги режа като зрели круши! На коментари отговарям рядко поради липса на време за влизане във виртуален разговор, а не от неучтивост. Благодаря за разбирането.