понеделник, юни 11, 2012

¿Quieres ser mi amante?

Не намерих филмче с изпълнението на Лусиа Мендес, което ми се струва най-добро.

Затова от нея само фонограма.

Decir “te quiero”
y decir “amor”
no significa nada, 
las palabras sinceras, 
las que tienen valor 
son las que salen
del alma, 
y en mi alma nacen
solo palabras blancas, 
preguntas sin respuestas 
llenas de esperanza. 

Un amor como el mío no se puede 
ahogar como una piedra
en un río, 
un amor como el mío
no se puede acabar, 
ni estando lejos
te olvido, 
y no se puede quemar 
porque está hecho de fuego, 
ni perder
ni ganar 
porque este amor no es un juego. 

Sueños que son amor, 
son sueños que son dolor, 
y yo necesito saber 
¿si quieres ser mi amante? 

Es bonito vivir
todo por alguien 
y es preciso sufrir,
llorar o morir 
por ese alguien,
yo necesito saber 
¿si quieres ser mi amante? 
yo necesito saber 
¿si quieres ser mi amante? 

Sueños que son amor, 
son sueños que son dolor, 
y yo necesito saber 
¿si quieres ser mi amante?
Да кажеш "обичам те"
и да кажеш "любов",
не означава нищо,
откровените думи, 
тези, които са ценни, 
са тези, които идват
от душата, 
и в моята душа се раждат
само чисти думи, 
въпроси без отговори, 
изпълнени с надежда. 

Любов като моята не може 
да потъне като камък
в реката, 
любов като моята
е безкрайна, 
нито, ако съм далече,
ще те забрави, 
и не може да прегори, 
защото самата тя е огън, 
нито да спечели,
нито да изгуби, 
защото е любов, а не игра. 

Любовните мечти
са мечти на болката 
и аз трябва да зная
искаш ли да ме обичаш? 

Прекрасно е да живееш
все заради някого, 
прекрасно е да страдаш,
да плачеш и да умреш 
за него,
а аз трабва да зная, 
искаш ли да ме обичаш? 
Аз трябва да зная
искаш ли да ме обичаш? 

Любовните мечти
са мечти на болката 
и аз трябва да зная
искаш ли да ме обичаш? 

А това е интерпретацията на Камило Сесто.