вторник, септември 25, 2012

Людоедката Елочка и новата концепция на МОМН

Мислех да напиша нещо за величавия химн, посветен на цар Тиква, ама вижте си го сами ТУК, като се приготвите предварително да се кръстите и с двете ръце.

Друг по-важен проблем обсеби ума ми.

Образователното министерство шашардиса пейзажа с нова концепция за чуждоезиковото обучение.

„Според описанието на новата учебна програма на МОМН най-високата цел, която трябва да постигнат седмокласниците в края на шестте си години учене на английски език е да могат да се изразяват писмено с… 80 думи и да могат да формулират 11-12 реплики с въпросните 80 думи“ – съобщава OFFNews.bg.

Аз от своя страна зная стотина думи на английски и винаги съм смятал, че съм на равнището на Людоедката Елочка.

Ама щом образователното министерство казва, че след шест години учене на чужд език 80 думи са голямо постижение, оказва се, че аз направо си зная английски език.

Като в оня виц:

- Аз зная английски – похвалил се един.

- Ами кажи нещо на английски.

- Данке.

- Че това е на немски!

- О, аз съм знаел и немски...

Може да разкажете вица с който си искате език, все ще върви.

А по метода на МОМН за шест години можете да научите не само английски, но и всички европейски езици, плюс патагонски за екзотика.

Както би се изразила Людоедката Елочка, да я споменем пак: Кр-р-расота!..