вторник, юни 23, 2009

Аз, синият партизанин

Преди доста време един известен главен редактор на „Дума” нарече привържениците на СДС „ястреби”. Помня, че тогава отидох на син митинг с окачена табелка, на която пишеше: „Аз съм ястреб”.

Тези дни един интернет писач (какъвто съм и аз) нарече витаещите из интернета привърженици на Синята коалиция „сини партизани”. Моят отговор на такива писачи е отново табелка:


Между другото, основното значение на думата „партизанин” е „привърженик на партия”. А още по между другото, хич не ми дреме кой как ще ме нарече.


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Анонимни потребители не могат да коментират. Простащини от всякакъв род ги режа като зрели круши! На коментари отговарям рядко поради липса на време за влизане във виртуален разговор, а не от неучтивост. Благодаря за разбирането.