сряда, август 17, 2011

И на вас…

“- Ало, ВиК ли е?

- Не, Енергото.

- А, и на вас да ви е** майката!..“

Стар виц


На гара Копривщица няма билетно гише.

Билети се издават във влака.

Получавам такъв билет, плащам си и съм спокоен.

Но спокойствие ли?

Измамно е това състояние, когато пътуваш с железницата!

На гара Искър сменям влака, за да продължа за Ихтиман.

Там кондукторката първо обяви билета ми за нередовен.

Последва минискандал, след което тя хукна към началника на влака да се допитва.

Върна се и каза, че билетът ми всъщност е редовен, но не е пресметнат правилно и трябва да си доплатя.

Този път минискандалът протече в доста по-горен регистър.

Накрая категорично обявих, че няма да дам и пукната стотинка повече.

Жената отново хукна да се консултира.

Върна се и викна, че щом не искам да плащам, трябва да сляза на Вакарел.

Викнах, че това ще стане, ама само ако ме изнесат с краката напред.

След което й набутах в ръцете билета от пътуването ми до Копривцица (винаги си пазя билетите), издаден на ихтиманската гара с компютър и цена като на билета ми от Копривщица.

Отново бегом към първия вагон.

Малко преди Вакарел, гледам – носи се по коридора.

Приготвих се за следващата доза реплики на висок тон, но кондукторката прелетя покрай седалката ми с трета космическа и повече нито я чух, нито я видях.

- Ало, бедежето ли е? И на вас да ви е** майката!..


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Анонимни потребители не могат да коментират. Простащини от всякакъв род ги режа като зрели круши! На коментари отговарям рядко поради липса на време за влизане във виртуален разговор, а не от неучтивост. Благодаря за разбирането.