вторник, септември 21, 2010

Безкрайност

Като чуя за безкрайност, си спомням чичо Васил.

Той разказваше как се броят сръбските войници.

Започват като всички останали по света: „Први, други, трећи…“

Ама като стигнат до последния, той вика: „Српска војска краj нема!“

Сещам се и за Айнщайн.

Който казал, че представа за безкрайност му дава човешката глупост.

А вчера нещо друго ми се върза с безкрайността.

Ръководителят на Северна Корея Ким Чен Ир, син на бившия ръководител Ким Ир Сен, щял да сдаде властта на сина си Ким Чен Ун.

След Ким Чен Ун сигурно ще дойде на власт синът му Ким Май Мун.

Безкрайна върволица от Кимовци. [1]

И по този случай - една песен за безкрайността.


Johnny Dorelli – „L'immensita“ - Sanremo 1967


Превод:


Сигурен съм, че

благодарение на всяка капка,

благодарение на всяка капка, която пада,

ще се роди ново цвете

и над цветето ще лети пеперуда.


Сигурен съм, че

в тази необятна безкрайност

някой мисли малко за мене

и няма да ме забрави.


Да, аз зная,

че няма да бъда цял живот сам,

и някой ден ще разбера

какво е да си малка мисъл

в още по-необятната безкрайност

на небето.


Да, аз зная,

че няма да бъда цял живот сам,

и един ден ще намеря

малко любов и за мене,

за мене, който съм нищо

в безкрайността.


------------------------------


1. Стойчо Димитров казва, че името Ким било много популярно в Северна Корея. Ами как няма да е популярно, като великият кормчия се казва Ким. :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Анонимни потребители не могат да коментират. Простащини от всякакъв род ги режа като зрели круши! На коментари отговарям рядко поради липса на време за влизане във виртуален разговор, а не от неучтивост. Благодаря за разбирането.