петък, август 29, 2014

Аз, икономистът

Забелязали ли сте как старите вицове се повтарят в нови ситуации – или изцяло, или поне половинчато.

Та според един стар виц някой си се похвалил, че знае английски.

Попитали го как е „благодаря“ на английски, а той отговорил: „danke“.

- Ама това е на немски! – възразили му.

- О – зарадвал се той. – Аз съм знаел и немски!!

Та така и с мене.

Тиквата каза, че икономиката е лесна работа: едно и едно е равно на две.

И тъй като и аз зная, че едно и едно е равно на две, мога спокойно от пиедестала на филологическото си поприще да възкликна:

- О, аз съм бил и икономист!..

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Анонимни потребители не могат да коментират. Простащини от всякакъв род ги режа като зрели круши! На коментари отговарям рядко поради липса на време за влизане във виртуален разговор, а не от неучтивост. Благодаря за разбирането.