събота, февруари 02, 2013

Пак в черно

Господи, и това същество ни управлява!

Преди време облякох блога си в траур.

И не го свалих, докато не падна тогавашното правителство.

Нефелно правителство беше, няма спор.

Откъде да ми дойде на ум, че може да има и по-нефелно; мислех си, че сме ударили дъното.

И ето че отново съм в черно.

И отново чакам с нетърпение да сваля траура.

Надявам се да е в началото на това лято.

Ама викат: ще дойде на власт Станишев!

Ехе, уплашихте ме – ела зло, че без тебе по-зло.

Може да ми изсъхне езикът, но ще го кажа направо: покрай Тиквата и местните тикви (особено!) Дяволът започна да ми изглежда не чак толкова грозен…

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Анонимни потребители не могат да коментират. Простащини от всякакъв род ги режа като зрели круши! На коментари отговарям рядко поради липса на време за влизане във виртуален разговор, а не от неучтивост. Благодаря за разбирането.