неделя, февруари 17, 2013

Поздрав за луковиците

Луковите глави вчера пак маршируваха.

Те, виждате ли, били големи патриоти.

Като генерал Луков.

Сигурно и като Хитлер и Мусолини.

Които също (неоспорим факт!) били големи патриоти.

Но да не се отклоняваме.

Искам просто да поздравя всички патриоти, участвали във вчерашния марш.

Избрал съм им известната алжирска песен „Я райя“.

Ама текстът не е оригиналният арабски.

На цигански език е.

Тъкмо като за ултраси, бръснати глави, фашаги, футболни хулигани и луковици.


Хайде и превод, та насладата им да е пълноценна.

Каски, вакер, Девла? Каски? Те джяв ме те вакерав! Ека, чае! Бут мангава ме да - Лако муй те чюмидав? Кхел ту, чае цаца! Со кереса тутар манца! Авай, чяе шукарие, манде Тут те бут дикхав... Каски, вакер, Девла? Каски? Те джяв ме те вакерав! Ека, чае! Бут мангава ме да - Лако муй те чюмидав? Кхел ту, чае цаца! Со кереса тутар манца! Авай, чяе шукарие, манде Тут те бут дикхав... Дик ла, дик ла, Девла - Сави жужи чяй си романи! Кана кхела, Девла, Цикни, баре пала лате те керав! Кхел ту, чае цаца! Со кереса тутар манца! Авай, чяе шукарие, манде Тут те бут дикхав..

Чия е, кажи ми, Боже? Чия е? За да отида да я искам! Ех, момиче! Много ли желая - да целувам лицето ти? Танцувай, красиво момиче! Какво само правиш със мене! Да можех, красиво момиче, често аз да те виждам... Чия е, кажи ми, Боже? Чия е? За да отида да я искам! Ех, момиче! Много ли желая - да целувам лицето ти? Танцувай, красиво момиче! Какво само правиш със мене! Да можех, красиво момиче, често аз да те виждам... Виж я, виж я, Боже, какво хубаво циганско моимиче! Когато танцува, Боже, какво ли не бих дал за нея! Танцувай, красиво момиче! Какво само правиш със мене! Да можех, красиво момиче, често аз да те виждам...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Анонимни потребители не могат да коментират. Простащини от всякакъв род ги режа като зрели круши! На коментари отговарям рядко поради липса на време за влизане във виртуален разговор, а не от неучтивост. Благодаря за разбирането.