неделя, ноември 13, 2011

Портфолио

Чува се, че чиновниците отгоре щели да ни карат нас, даскалите, да си правим портфолио.

Всичката Мара втасала, това ни е само кусурът и той носи въпросното екзотично чуждо име, което блазни слуха и влива мехлем в сърцето.

Попрочетох доста материал по темата.

Доколкото в края на краищата ми стана ясно от прочетеното и от прегледаните няколко портфолиа (много тъпо множествено число има тази дума!) на учители от разни нашенски училища, решили да изпреварят събитията, че портфолиото е нещо, в което преди всичко се иска да се самохвалиш.

Ама много яко!

И да пишеш разни неща в стил социалистически реализъм за великата любов към великата професия на учителя.

Затова, докато не ме принудят с нормативен акт, ще видят от мене портфолио на куково лято.

Имам си много по-важни училищни неща за вършене.

А ако ме принудят – златни уста, хвалете ме!

Такова портфолио ще си спретна (при това електронно, а не в папка за бюрото!), че ще ми послужи и като входен билет за пред Свети Петър в рая…