понеделник, май 11, 2009

На Сергей Станишев - с благодарност

Днес и мене ме удари кризата. Същата онази криза, за която мъдрият ни министър-председател каза в края на миналата година, че ще ни отмине.

За първи път откакто пътувам и ми се изплащат пътни разходи (от 1985 година) днес научих, че пари за изплащане на пътните ми разходи няма. Наредено било "отгоре" (ех, този шибан болшевишки речник!) да се работи с минус 20% от бюджета и първото, на което посегнаха, са пътните ми разходи.

Ето защо - благодаря, Сергей Дмитрич, за отминалата ме криза!


На снимката: русский хомяк, казано по нашенски - руски хамстер (приликите с действителни лица са случайни).


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Анонимни потребители не могат да коментират. Простащини от всякакъв род ги режа като зрели круши! На коментари отговарям рядко поради липса на време за влизане във виртуален разговор, а не от неучтивост. Благодаря за разбирането.