понеделник, май 06, 2013

Важно, по-важно

Не чета форуми, но понякога ми пада окото на нещо от тях.

И гледам на едно място под една статия пише: „Стига с тези избори, днес е Великден, а Великден е по-важен от изборите“.

Уайлд има една пиеса – „Колко е важно да бъдеш сериозен“.

Да беше живял днес в България, щеше да напише друга – „Колко е важно да не бъдеш прост“.

Великден бил по-важен от изборите!

Като си представя само, че истински религиозните хора у нас са една шепа хора, а за всички останали Великден се състои единствено в яко набиване на яйца и козунаци, мога да отчета безпроблемно степента и насоката му на важност.

След Великден ще останат само разноцветни яйчени черупки и за черупките изобщо не ме е грижа.

Но какво ще остане след изборите, ме вълнува живо.

Защото от тях зависят всичките ми следващи дни, зависи даже и следващият ми Великден.

Така че да ви го кажа по великденски (нали и днес е Великден!): празнувайте, каквото празнувате, а на 12-ти пред урните!

И в никакъв случай с бюлетина № 15…

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Анонимни потребители не могат да коментират. Простащини от всякакъв род ги режа като зрели круши! На коментари отговарям рядко поради липса на време за влизане във виртуален разговор, а не от неучтивост. Благодаря за разбирането.