понеделник, септември 13, 2021

БЛОГЪТ МИ ЩЕ ЗАМЛЪКНЕ

Е, не се радвайте: това ще е само за 5-6 дена.

Утре рано сутринта тръгвам на морски велосипеден самостоятелен поход от Бургас до Резово.

Походът ми всъщност ще започне от село, защото оттам до гара Бяла нямам превоз и пак ще въртя педали.

От гара Бяла на влака до Тулово, хващам бургаския от София и малко след обяд съм в Бургас.

От Бургас до Резово са 94 километра, по малко от пет часа с велосипеда, за един ден бих ги взел, но няма да бързам.

Ще спирам, ще разглеждам, ще снимам, ще се радвам на това, което виждам за първи път.

И на разни плажове ще се появя, въпреки че не обичам да се пържа върху пясъка на слънцето, така че няма да го направя; ще постоя в морето, не много обаче - мога да плувам, но мускулите на ръцете ми са изключително слаби, та я направя сто метра, я не, а като не плуваш, само да си плакнеш камбаните във водата - не си струва: ще намеря по-интересни неща, сигурен съм.

А като се върна, голяма хвалба ще има във снимки и текст...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Анонимни потребители не могат да коментират. Простащини от всякакъв род ги режа като зрели круши! На коментари отговарям рядко поради липса на време за влизане във виртуален разговор, а не от неучтивост. Благодаря за разбирането.