неделя, март 27, 2011

Нужните книги

„Значит нужные книги ты в детстве читал.“

Высоцкий


Рядко се открехвам да се появя на някой интернет форум, но понякога дяволът си няма работа.

После си скубя косите, че съм си изгубил времето, вместо да се занимавам с нещо по-полезно, но е късно.

По форумите има доста странни птици, но на мене най-странни са ми тези, които са чели много и много са гледали.

Водата има памет, викат (примерно) те, японски учени са го открили, чели сме (линк към публикация в интернет), филм сме гледали (линк към филма)!

То за четене и аз съм чел, та и филм за паметта на водата съм гледал (една позната ми го пробута), ама освен всичко друго зная и една малка подробност - кога дадено "откритие" става научен факт.

А тези – много челите и много гледалите – обикновено изпускат малките подробности, които понякога са по-важни от цял том, дебел колкото Талмуда.

Защото изобщо не е необходимо да си чел много, ама много книги.

Необходимо е да си чел нужните книги.


Забележка: Ситуацията с паметта на водата е измислена, но пасва на всички ситуации с много чели и много гледали. Отначало исках да използвам любимия ми професор Фоменко, който разказва научни приказки, че Христос е живял през ХІІІ век, ама май писах някъде нещо за него, та да не се повтарям…


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Анонимни потребители не могат да коментират. Простащини от всякакъв род ги режа като зрели круши! На коментари отговарям рядко поради липса на време за влизане във виртуален разговор, а не от неучтивост. Благодаря за разбирането.